Søk i denne bloggen

tirsdag 1. februar 2011

Carousel (Iron and Wine)

Karusell er i grunnen temmelig illustrerende for mitt liv, det går relativt fort i svingene med tre unger, full jobb og to timer hver dag som går bort i reise. Er nok derfor jeg strikker. Pusterom!



Jeg har hengt meg på Julegavesamstrikken til Annepålandet, etter denne jula trenger jeg definitivt noen som trekker. I hvert fall tenkte jeg at det skulle fungere sånn i teorien. Men jeg har mann som trengte både lue og skjerf, og som dessuten har bursdag i februar. Så da så. Det var denne karusellen. Eller køen, det som kommer først kommer først. Men jeg har en hals på lur som legges i gaveskapet.

Er utrolig fornøyd med skjerfet, det er en av oppskriftene til StephenWest, Urbana, og garnet er Alfa. Det faller utrolig fint, og ser ut som et tøft manneskjerf. Jeg har mann som alltid irriterer seg over lange ender som flagrer - nå er problemet løst enten endenene ligger forover eller bakover! Skikkelig blid kar. Gikk utrolig raskt å strikke, men må innrømme at det var litt kjedelig også. Definitivt et TV-prosjekt. Bilde av lua får vente til helg og dagslys. I kveld er både lua og skjerfet på vift med mannen.


Torsdag er det min tur! Da blir det karusellstopp. Fikk konsertbillett til jul, så nå blir det Iron and Wine på Rockeheller og jeg kan kanskje høre låta mens jeg står stille!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar