Søk i denne bloggen

søndag 20. februar 2011

Hekta! Let England Shake (P.J Harvey) og daisy

Ja, dette er uka for å bli hekta. Jeg slutter meg til Lydverkets anmelder av siste plata til P.J.Harve, med tittelen P.J. for president. Og så var det daisy'er da, så utrolig enkelt og gøyalt. Jeg aner nye morsomme muligheter og bruker mye tid på å tenke gjennom alternative prosjekter. Men først er planen Lazy Daisy babyjakke fra Pickles, men jeg har kjøpt garnet hos den lokale (fine fine) garndamen. Endte opp med grønn, lys mint og en isblå farge, baby merinoen til Drops. Det er jo endel tynnere, så jeg har regna litt. 
Da jeg strikka prøvelapp sjekka jeg likegjerne ut om jeg skulle gå for lys mint eller grønn som bunnfarge. Åh! Vanskelig. Nå håper jeg at jeg har valgt rett... 

Forresten har jeg kommet et OK stykke på kjekkasgenser til svogeren også, (helt klart TV-prosjekt, maaaange rette masker) men jeg har kastet meg over daisyjakka for litt variasjon. Let England Shake trenger jeg foreløpig ingen pause fra...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar