Søk i denne bloggen

søndag 6. februar 2011

Merry-Go-Round (Charlotte and the Co-Stars)

Karusellen hjemme fortsetter i et rasende tempo, formen er rett og slett ikke på topp, men de minste fyker rundt mens vi voksne forsøker å henge med.

Jeg går ofte lei av min egen musikk - derfor ble jeg skikkelig blid da jeg leste denne
anmeldelsen i Aftenposten og hørte musikken til Charlotte and the Co-Stars. Her er det bare å følge med å komme seg på konsert ved første mulighet. Gleder meg alt! En tur på Myspace anbefales!  

Slapp form betyr jo at jeg sitter mye stille. Og da blir det mer enn surfing på musikk, det blir lue på de voksne også. Begge oppskriftene er hentet fra Sandnes temahefte 22, tilbehør. Herrelua er oppskrift 42A og min er oppskrift er 41. Begge strikket i Alfa. Gjort på en lang kveld. Jeg synes det er mange fine ting i heftet, har en lueplan til minsten etter hvert også.

Lua til mannen matcher selvsagt skjerfet i forrige blogginnlegg - så nå går han rundt og flotter seg.

2 kommentarer:

  1. Kjempefine luer! Tror jeg må sjekke ut det heftet, hvis det er flere bra oppskrifter der. :)

    SvarSlett
  2. Flotte luer! Likte mannen sin ekstra godt, enkel og dekorativ. Spørs om jeg må skaffe meg det oppskriftsheftet!

    ha en fin dag!

    SvarSlett