Søk i denne bloggen

søndag 30. januar 2011

Votts Love Got To Do With It

En sinnsvak lyst kom over meg denne uka: jeg måtte bare høre Whats Love got to do with it. Vet ikke helt hvor det kom fra, har aldri vært fan, men på mine eldre dager er det jo vanskelig å ikke beundre dama, ikke minst på grunn av benstillingen og leppebruken. Fantastisk!



Dessuten har jeg nå klart å strikke åtte par tova votter - tre par er gitt bort til jul, og fem forblir her i familien. Har strikka i oppskriften til Sandnesgarn. Kan den snart i blinde. Men str 8-10 ble alt for liten - passer best til yngstemann på 1 1/2 år... Har strikket i XS til de store barna på sju og åtte år. Synes fortsatt parret til jentungen ble litt liten, så jeg har lagt til litt på lengda til guttungen. Da ble det bra! Så nå lader jeg opp for å strikke nye votter til jentungen, må bare strikke noe annet først. Lei votter - skal mye kjærlighet til nå ja.

2 kommentarer:

  1. Imponerende votteproduksjon!
    Og man må jo bare elske Tina Turner - den dama har bein i nesa. Og fin stemme!

    SvarSlett
  2. hei=)
    Flotte votter=) Jeg strikker også de der, og synes de blir veldig bra=)

    SvarSlett