Søk i denne bloggen

lørdag 22. januar 2011

When I grow up II (Michelle Shocked)


Er ganske mange ting jeg drømmer om å gjøre når jeg blir gammel dame, og å lære meg å spinne og ha angorakaniner kom plutselig langt opp på lista etter å ha sett Norge rundt og innslagetser "Angorakaniner produserer verdens varmeste ull" Det ser helt sinnsykt sært og moro ut.

Johanna Myklebust har 11 angorakaniner og klipper, spinner og strikker og jeg ser hvordan hendene hennes jobber så selvsagt og det ser så lett ut og så utrolig vanskelig på en gang. Helt åpenbart at det er hender med over 20 års erfaring som jobber. Dypt facinert!

Har vært i 90-års dag i dag til min mormor. Og hvis jeg kan få det sånn - da! Nei, det er bare å stå på, få bra fritidsinteresser og begynne å ta vare på seg selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar