Søk i denne bloggen

søndag 27. november 2011

Hurricane Drunk

Har i grunnen tenkt at Florence and the machine har fått så mye omtale at de ikke trenger mer, og så glemte jeg dem liksom litt. Men denne tittelen er jo temmelig aktuell i disse tider, ser ikke bort fra at noen ikke kommer helt dit de hadde tenkt i disse dager...Her er lenke til låta

Regnbuebukse
Dattera går ubekymret rundt i disse buksene, nøstebarn både oppskrift og garn

Mykeste myke, med en tråd tynn alpakka og en 2-tråds merino fra Nøstebarn
For ganske så lenge siden starta jeg på jakke til meg selv - og endelig: nå er den ferdig, den har knapper, og det har vært dagslys og den kan endelig blogges om. Som dere ser: den er jo på et vis fryktelig kjedelig, men det var det jeg ønsket meg, den kan brukes til alt, når som helst. Skulle gjerne vist den fram på, for den er fin i halsen. Oppskriften er nøstebarn sin, bare strikket med vridd vrangbord. Jeg byttet ut en tråd med tynn alpakka. Det anbefaler jeg på det varmeste. Måtte gå opp en halvpinne størrelse for at det ikke skulle bli for tett.

3 kommentarer:

  1. Den buksa var bare knall! :))
    Lekker deilig jakke også...jeg vil ha!;)

    SvarSlett
  2. Råskjønn ullbukse! Det var nesten som jeg burde gjemme alle vi har,så jeg får sjansen til å strikke en ny...

    Og lurt tips med å bytte ut en tråd med alpakka, for det gjorde jeg i en lue engang, og tenkte at det burde jeg gjøre oftere. En enkel genser er gull verdt, for de blir brukt!

    SvarSlett
  3. Likte veldig godt fargene i ullbuksa:-) Vel overstått jakke-strikk, det tar tid, men er verdt det!!

    SvarSlett