Søk i denne bloggen

mandag 31. desember 2012

Årets produksjon

Jeg oppsummerer årets siste dag med albumet til Jonas Alaska en rask kikk på årest produksjon.  Burde selvsagt lagt ut bilde av alt, det hadde sett mye mer imponerende ut. Men mesteparten ligger på ravelry. Når jeg tenker på alt det andre som har skjedd dette året, er jeg ganske fornøyd.

5 par votter, 4 av dem tova julegavevotter
6 luer
4 hals
2 babyjakker i gave
2 vester til minstejenta
1 jakke og 1 genser til minstejenta
1 genser til storejenta
2 gensere til meg selv
1 genser til mannen

Sønnen er nestemann som trenger genser! Det synes både i klesskapet og årets produksjon. I år er han bare representert med luer og hals. Neste år tror jeg det må bli genser til mannen også, er rett og slett ganske misfornøyd med den jeg laga i år. Men først skal det strikkes ferdig en lue, en genser til meg selv, en vest og og en haug med votter.




5 par votter, 4 av dem tova julevottegaver
6 luer og 4 hals, noen til voksne, men mest til barn
2 babyjakker


2 vester til minstejenta
1 jakke og en genser til minstejena

1 genser til storejenta

2 gensere til meg selv og en til mannen


1 kommentar: