Søk i denne bloggen

tirsdag 11. mai 2010

Wild young hearts

Denne jakka tok sin tid, hadde nemlig begynt på et mønster, men så synes jeg det var feil garn til feil jakke. Så da rakk jeg opp en halv jakke. Hadde ingen klar formening om hvor jeg ville da jeg starta opp igjen. Hadde en plan om isydde armer, men så synes jeg det er så fint med raglan når det er striper. Så da ble det det. Og så kom jeg på den poppa plata fra Noisettes, Wild young hearts, som kom i fjor, og ble skikkelig blid! Den er sommer og sol og hjerter - så da var det bare å skaffe hjerteknapper og strikke hjerte.



Tenkte jeg det ikke, jeg har anbefalt Noisettes før jeg, på den gamle bloggen.
Ser at bloggen har utvikla seg mer enn musikksmaken. Vokalisten, Shingai Shoniwa, er en av de tøffeste damene. Apropos tøff: her er matchende tøffetøffelusser til jakka:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar