Søk i denne bloggen

søndag 5. februar 2012

Pale

Alt jeg strikka i desember forsavant i innpakningspapir og ut av huset før jeg rakk og ta bilde av noe som helst. Ikke et helt ukjent fenomen for strikkere vil jeg tro. Det ble fire luer og to par votter i julestresset. Egentlig ikke så værst..

Januar er jeg også ganske fornøyd med. Både med produksjonen og at jeg har strikka til meg selv! Det siste henger nok sammen med at jeg jobber et sted det er ganske så kaldt, så mengder med ull er helt nødvendig for å overleve.
Like nødvendig som strikking er i min verden er tromming i andres. Her har det vært tromma hele høsten gjennom, og resultatet:
Tainted Souls | Pale | CD Baby


Er flere her i huset som er stolte - alle fem faktisk!

Her er min januarproduksjonen:

Baklengs-opp-ned-genser, mønster fra Pickles strikket i Nepal.
Den ble litt stor, men jeg fiksa litt med knapper og nål og tråd, så gikk det finfint!


Vaffellua til Pickles i Lima og Gap-Tastic Cowl i Andes
Begge deler bestilt av jentungen. Og når hun er fornøyd og alt i bruk er jeg fornøyd.

2 kommentarer:

  1. Så stilig den gensern din er!

    SvarSlett
  2. Tøffe ting!
    Digger ullbuksa med striper også -deilige og praktiske plagg, og litt gla'farger er så fint på unger spesielt (vi "store" burde bli flinkere til å bruke litt knallfarger vi også).

    SvarSlett